woensdag 14 april 2010

MRI vervolg

Gisteren was ik al terug gebeld voor de MRI scan, maar ik zat voor me werk in Breda en ik moest terug bellen stond er op een briefje geschreven. Ik bellen vanmorgen en niemand die me kon helpen want er was niets te vinden.....strange. Dus ik werd vanmiddag weer terug gebeld en dokter Greijn wilt dat deze scan echt gemaakt word.

We hebben een nieuwe datum en wel 28 april om 10.45 uur aanwezig zijn en dan krijgt hij een cocktail toegediend en raakt hij in een roesje. Dan om 11.30 uur zal de scan gedaan worden. Hij moet dus in het ziekenhuis blijven totdat hij wakker is. Uit ervaring weten wij dat dit dus een hele middag in het ziekenhuis zitten wordt. Bij het DNA onderzoek heeft hij ook zo een cocktail gehad en dat was rond dezelfde tijd als dat hij die nu krijgt en toen waren we pas om 19.30 uur thuis :-)

We maken ons dus op voor weer zo een dagje. Het vervolg horen jullie weer wel.

Groeten Corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten