woensdag 2 juni 2010

Even dit met

jullie delen en even de aandachtig vestigen op een site wat een databank moet worden met alle zeldzame chomosoomafwijkingen. Joyce de oprichtster van deze databank had mij gevraagd of ik een verhaal wilde schrijven over onze zoektocht. Natuurlijk wilde ik dat, niets liever als dat want als jullie het verhaal daar lezen dan snappen jullie vast wel waarom. Gisteren tussen andere dingen door het verhaal geschreven en weer gelezen en weer wat veranderen totdat ik tevreden was. Het gemaild naar Joyce met 2 foto's er bij van Deaglán en vanavond kijk ik in me mailbox en daar zat een berichtje van haar, dat ik eens moest gaan kijken op haar site, de http://www.chromosome-foundation.nl/ , en er stond bij "leuk joh". Ik gaan kijken en jawel ons verhaal staat daar :-)
Groeten Corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten