maandag 17 mei 2010

Uitslag MRI en bloed

Begin mei al de uitslag gehad van de MRI en het bloed maar helemaal vergeten te vertellen joh....ik schaam me diep nu :-)

De bloeduitslagen waren helemaal goed, kwam dus ook niets van hooikoorts uit terwijl ons mannetje er niet uitziet met zijn rode ontstoken oogjes en de snotfabriek die maar blijft produceren. Zo zielig om te zien, dus aan de hand van hoe hij eruit ziet wat toch hooikoorts lijkt, medicatie gehad in de vorm van tabletjes en een neusspray. Het lijkt te werken.......hopelijk blijft het werken. Dokter Greijn zei nog van hij moet ook alles hebben lijkt wel, het is een wandelend medicijnfabriekje, dat arme mannetje. Ik kon der geen ongelijk geven maar als al die medicijnen helpen dan is het toch goed, denken we dan maar.

De MRI scan is bekeken door de neuroloog Visser, hem ken ik toevallig ook maar dan vanwege onze andere zoon. Hij had eerst de papieren bekeken en bestudeerd die ik had gegeven aan Dokter Greijn en is toen de MRI gaan bekijken van Deaglán zijn brein zoals Dokter Greijn dat zo leuk zegt. Volgens hem ziet alles er goed uit en zodra we weer op controle komen mag ik zijn brein ook zien :-) Maar toch wilde ze 100% zekerheid hebben en vroeg of wij er mee akkoord gaan dat ze Dokter Tartaglia benaderd om de MRI ook te bekijken. Tegen zo een voorstel zeggen wij geen nee, dus nu is het afwachten wat deze dokter gaat zeggen.

Maar voor als nog is alles goed en dat gevoel houden we maar even vast.

Morgen naar het audiologisch centrum, benieuwd wat we daar gaan doen en wat daar de uitslag van is.

Volgende week donderdag is dan eindelijk de levering van de spraakcomputer. Dan komen ze van Kompagne langs op het MKD en gaan ze alles uitleggen en de software plaatsen op me laptop zodat we zelf woorden/plaatjes kunnen toevoegen en verwijderen.

Nu weer afwachten dus op wat komen gaat, maar als ik eerlijk ben zal ik weleens wat meer rust willen hebben want het 1 volgt het ander wel heel erg vlug op.

Groeten Corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten